مسیحیت تبشیری و گرمایش زمین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ :
بازدید : 68
نویسنده : محمد

مسیحیان تبشیری در کنار ترامپ اعتقادی به گرمایش زمین ندارند!

 گرمایش جهانی و تغییرات آب و هوایی از معضلات و خطرات مهم زیست‌ محیطی در دهه‌های اخیر است، با این حال اوانجلیست‌ها به آن باور ندارند.

 قریب به ۸۵ میلیون اوانجلیست در امریکا زندگی می‌کنند و حدود ۲۶ درصد از جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهند.

 این گروه بر این باورند که گرمایش زمین و تغییرات اقلیمی حقیقت ندارند و با توسل به سه مورد آن را رد می‌کنند: فریبی که از سوی گروه‌های لیبرال مطرح شده، نظریه‌ای که برپایه علم دروغین بنا شده و هتاکی به هوش خداوند که طراح انسان و جهان است.

 براساس نتایج این نظرسنجی اکثر اوانجلیست‌ها باور دارند که انسان نمی‌تواند به «برنامه‌های خداوند» آسیب بزند و هر آنچه در زمین رخ می‌دهد براساس «اراده خداوند» است.

 مارتین پالمر، مورخ دینی و یک فعال محیط زیست که در مورد نحوه درک از محیط زیست در میان پیروان ادیان تحقیق می‌کند پیروان کلیسای انجیلی را یکی از متعصب‌ترین گروه‌ها در زمینه درک و پذیرش گرمایش زمین و تغییرات اقلیمی می‌داند.

 وی در زمان برگزاری مراسم سخنرانی در مورد ادیان و رابطه آنها با محیط زیست بارها با اعتراض افرادی روبرو شده که تغییرات آب و هوایی بر اثر فعالیت‌های انسانی را دروغ می‌دانند.

 یکی دیگر از نقاط مشترک اوانجلیست ها علاقه آنها به دونالد ترامپ است. به گزارش نیویورک تایمز بیشتر پیروان این فرقه در سراسر امریکا بر این باورند که ترامپ در جایگاه درستی ایستاده، نیت خالصی برای اداره کشور دارند و قادر است که او می‌تواند موجب نجات و رستگاری کشور شود.

 دونالد ترامپ از جمله کسانی است که به گرمایش جهانی و تغییرات اقلیمی باور ندارد و بارها در صفحه توییتر خود این مساله را به سخره گرفته است.

 وی حتی در مواردی تغییرات آب و هوایی یک بازی سیاسی از جانب دیگر دولت‌ها خوانده است که قصد دارند با فریب جهانیان بازار را در اختیار بگیرند و مانع فروش کالاهای آمریکایی شود. همچنین وی بر این باور است که شرکت در برنامه‌های مقابله با گرمایش زمین موجب هدر رفتن میلیارها دلار از بودجه آمریکا شده و سودی ندارد.





:: موضوعات مرتبط: مسیحیت , ,
:: برچسب‌ها: مسیحیت , خشونت در مسیحیت , رحمت ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تا ملکوت و آدرس tamalakoot.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 12415
تعداد مطالب : 219
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com